23 June 2025
بابا این ویراستی چیه آخه؟بعضیاتون چرا انقدر ازش تعریف میکنید؟این چیش خوبه؟داغونه.هرچی میخونی نمیدونی طرف توییت زده یا منشن داده.یهو وسط منشن چند نفر وارد بحث میشی!این دیگه چیه که درستش نمیکنن؟اینطوری میخوان ما توییترو ول کنیم بیایم اینجا؟؟؟
من که حس زندون انفرادی دارم اینجا😫😁
11:33 - 23 June 2025

1 Reactions
41 Views


1 Reply

Profile picture of ‌بلند پرواز  ✈‌
@Smj136323 June 2025
Replying to
دقیقا