ما برای پیروزییا شکستیا آتشبس نرفتیم خیاباندستور رهبر بود.تا دستور بعدی صادر بشه باید در خیابان بمونیم...#لبیک_یا_امام_خامنهای #ציות_או_אימאם_חאמנאי
iriحسین کاظمی Replied
@Reza_kiani8 April 2026ما برای پیروزییا شکستیا آتشبس نرفتیم خیاباندستور رهبر بود.تا دستور بعدی صادر بشه باید در خیابان بمونیم...#لبیک_یا_امام_خامنهای #ציות_או_אימאם_חאמנאי
This post was deleted by the post author.
@HK_root14 March 2026Replying toاینکه تو این برهه زمانی که کشورت مورد تهاجم شیاطین قرار گرفته و تو هم طرفداری از شیاطین رو میکنی بنظرم به لقمه ای که بهت دادن شک کن.
This post was deleted by the post author.
@HK_root30 May 2024Replying toانگار چند تا بچه پنج ساله دور هم جمع شدن که وقتی برای ریاست رای نمیارن شروع میکنن به دعوا و قهر کردن
حسین کاظمی Replied
@HK_root7 September 2023Replying toمن هم به نیابت از شما چند عمودی رو قدم برداشتم.باشد که شما خودتان سالانه شروع کننده پیاده روی آن سال باشید با حضور گرم و محکم تان.❤️❤️