آقای قالیباف خودشو تو گردابی انداخت به اسم غرور و خود بزرگ بینی انگار نمیدونه تو این مملکت ناصرالدین شاه و خسرو پرویز ها سرنگون شدن یه وقتایی به این فکر میکنم تا کجا میخوان بتازن این سران دیپلماسی و سیاسیون التماسی خدا به داد نسل بعد برسه که میخوان محصول چیزی که این ها کاشتند را برداشت کنند
