تا#شهیدرئیسی بودن کسی جرعت نداشت.......................؟
12 MB
تا#شهیدرئیسی بودن کسی جرعت نداشت.......................؟12 MB
🔴حجت الاسلام اسماعیل رمضانی:آی مردم، این خط، این نشون! این مسیری که آقایون میرن، به زندگی سختتر شما میرسه. جواب امامی که دفن نشده رو چی بدم من؟ بذارید بزنن قطعمون کنن، تندرو، خوارج ببندن به ما، بار همه این حرفها رو میکشیم ولی شرمنده دین و قرآن نمیخوابیم.#رهبرشهید#لبیک_سید_مجتبی #الاصول14 MB
✍چقدر #اشتباه ...به جای اینکه بگن با قدرت و موشک و توان خودمون از خون مسلمانان و شیعیان حمایت میکنیم و دشمن رو سر جاش میشونیم میگن اگه نمیرفتیم مذاکره ....این #پیام_ضعف به #دشمن میدهما داشتیم با #قدرت_نظامی دشمن رو سرجاش مینشوندیم ولی وقتی #مذاکرات شروع شد...#دیپلماسی_التماسی #گندم_ری
#ملت_شریف_ایران_اسلامی اسامی نمایندگانی که پشت ملت وحقوق ماایستادندرابه یادداشته باشید🇮🇷🚩کسانی که میخواهند۷تیرماه اگر مجلس ✋ بازنشودبامردم در خیابان جلسه بگذارند✊پس موقع رای دادن گول تبلیغات رو نخوریدفقط به دلسوزان نظام وتابع امررهبری اعتمادکنیم.#یاعلی@Sabeti@Rasaee
جِی دی ونس:▪️سازوکاری برای باز نگه داشتن تنگه هرمز ایجاد کردهایم.سازوکاری برای جلوگیری از تشدید تنش و تبادل آتش ایجاد کردیم.ایرانیها با دعوت از بازرسان بینالمللی به کشور خود موافقت کردند؛ این گامی بسیار مهم است.گفتگوها با بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی امروز در بورگنشتوک آغاز خواهد شد.
🎥 #فواایزدی ادعا کرد:🔸️ #ایران از #تنگه_هرمز #عوارض نخواهد گرفت؛ بعد از ۶۰ روز آمریکا از تنگه هرمز عوارض خواهد گرفت!عجیب است اماواقعی3 MB
علی نادری:#رئیس_جمهور منت 10 تا15روز فروش نفت ایران را بر سر #رزمندگان #پای_لانچر میگذارد؟بهتر نبود #تراستیهای همکار دولت را جمع و جور می کردید تاچندین برابر این عدد حیف و میل نشود؟اگر فقط با 20میلیون بشکه #نفت دنیا را #شکست دادند،دهها برابرش کنید تامجبور نشوید با آن #شروط بروید پای میز مذاکره!
" بماند به يادگار "به محض فروش گرانترين كالاى امنيت كشور در ازاى ٦ ميليارد پول بلوكه شده ى خوده ما ،اين ٢ولدحيض به هيچ عنوان ريسك نخواهند كرد و خواب آشفته ى اتمى شدن ما را نخواهند ديد و كليه تاسيسات و سايت هاى اتمى را با بمب اتمى تاكتيكال و استراتژيك منهدم خواهند كرد.
آقای #قالیباف مرد #رزمنده #مذاکره با #تهدید #شرافتمندانه نیست
ترامپ رسما در حال قضای حاجت بر روی #تفاهمنامه شماست و به نظر میآید خَرش در حال عبور از پل است و قرار است به زودی به ریشتان بخندد!