افشین یداللهیلذت ببر از این که گرفتار تو هستماز این که زمین خوردهی آزار تو هستمویرانی من فرصت آباد شدن بودمدیون همین عشق ستمکار تو هستم
@HOpOi20 December 2025افشین یداللهیلذت ببر از این که گرفتار تو هستماز این که زمین خوردهی آزار تو هستمویرانی من فرصت آباد شدن بودمدیون همین عشق ستمکار تو هستم
@Mimm_zare24 December 2025Replying toچون قشنگ بودو چون حرف دل بنده هم بودکمی فضولی میکنمو دوباره مینویسمش:و سرانجام به دامن تو افتادم ادبیات آغوشی برای همه آنها که نمیدانندسرپرشورشان رابه سینه که بگذارند ...
@Kowsaripoet28 December 2025Replying toحرف الف در واژه «است» تنها زمانی حذف میشه که قبل از «است» حروف «الف» یا «واو» باشندمثلا:نیکوست☑️بیهمتاست☑️نه غیر از آنکسانیست❌