7 December 2025
.سرانجـام به ادبیات روی آوردم، که پیوسـته پناهگاهِ کسانی‌ست که نمی‌دانند سر پرشور خود را کجا بر زمین بگذارند....
چون قشنگ بودو چون حرف دل بنده هم بودکمی فضولی میکنمو دوباره می‌نویسمش:و سرانجام به دامن تو افتادم ادبیات آغوشی برای همه آنها که نمی‌دانندسرپرشورشان رابه سینه که بگذارند ...
17:19 - 24 December 2025

1 Reactions
107 Views