بیش از هشتاد روز از شهادت سید و قائد شهیدمان میگذرد و ما در خیابانیم اما اهسته اهسته خونخواهی امام شهیدمان کمرنگ شده !! دلیل؛ اینکه دوباره دشمن تهدید به ترور امام سوم کرده و چون ما هم مطالبه خونخواهی امام قبل را کمرنگ تر کردیم پاسخ شایسته ای از مسولان نمیبینیم .مناسب این روزها👇
10:58 - 21 May 2026