رادار و دستگاه هارپ ،جهت کنترل اتمسفر و هوایی ایران ،و حملات امواجی به اعماق بالای 5کیلومتری ،زلزله هایی که امسال حس خواهید کرد طبیعی نیستند ،توسط همین دستگاهها و ماهواره هاشون ساطع خواهند شد
20:01 - 21 May 2026

2 Reactions
119 Views