⚜️
BEHNAM
⚜️
@Hadid__110
رادار و دستگاه هارپ ،جهت کنترل اتمسفر و هوایی ایران ،و حملات امواجی به اعماق بالای 5کیلومتری ،زلزله هایی که امسال حس خواهید کرد طبیعی نیستند ،توسط همین دستگاهها و ماهواره هاشون ساطع خواهند شد
20:01 - 21 May 2026
2
Reactions
119
Views
2
Replying to
@Hadid__110