آفرین و صد آفرین بر اشخاصی که وقتی دیدند عدهای در صدد سوءبرداشت از پیام رهبر معظم انقلاب هستند، آمدند و گفتند که کلام رهبری فصلالخطاب است. آفرین و صد آفرین بر کسانی که حتی اگر نظرشان مخالف نظر ولیفقیه باشد، نظر خود را کنار میگذارند و نظر رهبری را نصبالعین میکنند.
دشمن و اذناب او، از اتحاد و انسجام ملت ایران، کلافه شدهاند و درصدد مخدوش کردن این وحدت مقدس هستند. گاهی برخی افراد از روی غفلت حرفهایی میزنند که بدونتردید این حرفها دشمن را خوشحال میکند و مورد سوءاستفاده او قرار میگیرد.
