طرفدار لعن و جشن عمر کشون و اختلاف افکنی شیعه وسنی نیستم!اما #جشن_بیعت از کجا آمد؟!از چیزی اشکال میگیریم که خودمون داریم ی چیز دیگه رو جایگزین میکنیم؟هیچ سندی بر جشن گرفتن سالگرد امامت نیست! و خیلی جالبه که امروز این دو موج فعال شدن! موج اول: طرفداران لعن موج دوم: بدعت گذاران سالگرد امامت