اوکی سند بزاریم کنار کدوم منطقی تره ...!؟نفرت پراکنی علیه ۲ میلیارد مسلمان یا تبلیغ حکومت مهدوی و زنده نگه داشتن یاد امام زنده؟!
This post was deleted by the post author.
@m_kamelnavab25 September 2023Replying toاوکی سند بزاریم کنار کدوم منطقی تره ...!؟نفرت پراکنی علیه ۲ میلیارد مسلمان یا تبلیغ حکومت مهدوی و زنده نگه داشتن یاد امام زنده؟!
@Panah_Mesbah25 September 2023Replying to andما سندنداریم سنت قدیمی بیعت هم به کنارولی خودتون بگیدبرای ترویج اسلام مهربانی وجشن وامیدو .. بهتره یا نفرت پراکنی و.. اگر کسی این جشن هاوبیعت هاوروحیه شاد رو از ما ببینه بیشتر به سمت دین اسلام گرایش پیدا میکنه یا اگه از ما نفرت و .. ببینه ؟
@Hajsoghrat825 September 2023Replying to andداداش این بدعت نیست این یک جوری عهد بستن با امام زمان هست که بگیم با برای ظهور آماده هستیم و به همه عالم حضرت صاحب الزمان بشناسونیم جشن گرفتن روز به امامت رسیدن منجی عالم بشیریت چه ایرادی داره؟
@FSarrajian200125 September 2023Replying to andیکی از اساتید مرکز تخصصی مهدویت جدیدا گفته بودن که جریان حجتیه و شیرازی به شدت مخالف جشن بیعت هستن
@user16922792446525 September 2023Replying to andبزرگوار بیعت با امام زمان عج که در قید حیات هستند بدعت نیست(مگر برای سایر ائمه که در قید حیات نیستند جشن بیعت و شروع سالروز امامت میگیریم) بهتر است با شبکه های صهیون و وهابی همنوا نشویم آنها از این مناسبات وحشت دارند
@alirezatatabo_117725 September 2023Replying to andسلام علیکملطفا به حدیث ذیل از امام صادق علیه السلام عنایت داشته باشید.بنظر شما مناسبتی از این شادتر هم هست که برای آغاز امامت امامِ حی وحاضر شادی کنیم؟اینهم یکی از شادیهایست که امام صادق ع فرموده اند