سلام به دنبال کنندگان محترم، مطالبه گری حق همه مردم ایرانه، حتی کسانی که خارج از مرزهای ما هستن، میخوام بگم که مطالبه مردم برای عفاف و حجاب به حق هست، آیا در جامعه ای که برهنگی باشه اما اقتصاد درست باشه میشه زندگی کرد؟ که به نظر حقیر اگر بذاریم گناهان علنی این قدر پیشرفت کنه که کشور ما دیگه اسلامی