گای/.ن زیرساختو....بابا خودشونو بزن زیر ساخت مارو بدبخت میکنه😭از این به بعد برق پرو هم میارن به بازار
This post was deleted by the post author.
@Hamburgerr17 May 2026Replying toگای/.ن زیرساختو....بابا خودشونو بزن زیر ساخت مارو بدبخت میکنه😭از این به بعد برق پرو هم میارن به بازار
This post was deleted by the post author.