#شیر یا #گربههمیشه برام سوال بود ک چرا میگن کشور ما گربه هست. دوس داشتم شیر باشیم.گربه ک میگفتن بهم برمیخورد و احساس ضعف میکردم.ولی خودمونیم.الان میبینم کارایی از این گربه بر میاد ک هیچ شیری نمیتونه انجامش بده.خدایا حکمتتو شکرقرنها این امپراتوری دستخوش تغییر بود تا ب شکل گربه در بیاد.
شما خورشید رو دریای مازندران فرض کن یه خورده یالو کوپالم بهش بدیم که قبلا از خودمون بوده فقط تا اون نقشه شیرو خورشید یه شمشیر کم داره که صاف بره اونجا کی میدونی پ ن شاید تقدیره بجای پرچم نقشه #شیر_خورشید بشه تا اون اتفاق بزگ بیفته 😉#جمهوری_اسلامی