#شیر یا #گربه همیشه برام سوال بود ک چرا میگن کشور ما گربه هست. دوس داشتم شیر باشیم.گربه ک میگفتن بهم برمیخورد و احساس ضعف میکردم.ولی خودمونیم.الان میبینم کارایی از این گربه بر میاد ک هیچ شیری نمیتونه انجامش بده.خدایا حکمتتو شکرقرنها این امپراتوری دستخوش تغییر بود تا ب شکل گربه در بیاد.
و چ زیبا خواند محسن چاووشی عزیزو چ زیبا سرود این بیت رو،اون شاعر گمناماین موشهای شب زده را ای گربه ها شکار کنید.انگار خداوند ایران را خلق کرد برای مقابله با #اسرائیل.شیر🦁 هرکاری ممکنه بتونه انجام بده، ولی نمیتونه موش 🐭بگیره.گاهی برای نجات مزرعه از آفت موش، باید دست ب دامن گربه🐱 شد.
296 KB
الان سرم بالاستو دلم قرصهچون رسالتی گردنمونهفرصت برای شیر شدن بسیاره.ولی الان گره کار جهان ب دست گربه باز میشه.#بازنشر فراموش نشه 😜
04:30 - 17 July 2025



21 Replies

Profile picture of ‌💕بانو ملکا💕 شیرانی‌
@Maleka_shirani17 July 2025
Replying to
دقیقا درسته منم بهم برمیخورد به ایران گربه میگفتند البته ظاهرش گربه ست ولی در اصل همان شیری یست که اگر غرش کند همه جهان به لرزه درمیاد

Profile picture of ‌ایوان نجف‌
@user16867700316417 July 2025
Replying to
این مثل یه یوزپلنگه شیر هم با همه دوستانگله شیران

Profile picture of ‌🖤حامد صدیقی🎒‌
@HamedSeddighi17 July 2025
Replying to
شما خورشید رو دریای مازندران فرض کن یه خورده یالو کوپالم بهش بدیم که قبلا از خودمون بوده فقط تا اون نقشه شیرو خورشید یه شمشیر کم داره که صاف بره اونجا کی میدونی پ ن شاید تقدیره بجای پرچم نقشه #شیر_خورشید بشه تا اون اتفاق بزگ بیفته 😉 #جمهوری_اسلامی

Profile picture of ‌HeroMad49‌
@HeroMad4917 July 2025
Replying to
گربه بودنش عالیه گربه دشمن موشه موش کیه ؟

Profile picture of ‌محمد حافظ جهرمی‌
@Hafezj17 July 2025
Replying to
داداش ما درست تو نقشه مثل گربه هستیم ولی مهم اینه که غیرت شیر داریم اینو هم از مولامون به ارث بردیم

Profile picture of ‌Ule Fone‌
@Ihsani17 July 2025
Replying to
حالا فهمیدم اصطلاح گربه مرتضی علی (ع) یعنی چی ؟که هرطور ولش کنی با دوپا زمین می آید ،منظور ایران هست که با عشق مولا از تمام حوادث گذر می‌کند

Profile picture of ‌علیرضا شریف‌آزاد‌
@Iranlove117 July 2025
باید مراقب بود #ایرانشهریا کمر و دست و پای این گربه رو جدا نکنند.

Profile picture of ‌سید محمد باقر آقایی‌
@b_aghaei17 July 2025
Replying to
کاش دوباره نهنگ بشیم

@user16885785424317 July 2025
Replying to
بخاطر شباهت زیادی که گربه وشیر بهم دارند است وگرنه شیرقر انست کامل وقتی توسط وطن فروشان غربزده اداره می شود لاغرو نحیف به نظر می رسد اما وقتی دست امثال شهید رئیسی و وزیر خارجه اش شهید امیر عبداالهیان اداره می شود سلطان جنگل میشود شانگهای بریکس محور مقاومت سازمان ملل عزت ملی سکوت شیاطین احترام جهانی

Profile picture of ‌امیر رضا‌
@Amirreza1395_com17 July 2025
Replying to
ایا شما نظر کشورهای همسایه را راجع به این گربه میدانید؟
802 KB

Profile picture of ‌علی رفعتی‌
@Alirafati17 July 2025
Replying to
مهم نیست کی هستی یا چی داری یا چقدر دارایی داری ، مهم اینه که چقدر باور و اعتقاد داری و عزم راسخ داری ، و این همت بلند توست که در مقابل زورگویان تاب مقاومت داشته . آنها را از سر راه بر می‌دارد

Profile picture of ‌پروانه عیسی پور‌
@user17255343593617 July 2025
Replying to
چون گربه ها ملوسن. بعد کاری باآدم ندارند. چند بارهم. اذیت بشن بازهم باآدمامدارا می کنند ومیخوان دوست بمونند ولی وقتی دیگه صبرشون تموم بشه یه جوری به آدم چنگ می زنند که تا آخر عمر یاد آدم بمونه وبا احتیاط از کنارش رد بشه. ودیگه دست وپاشو جمع کنه😊😊🐈🐈🐈

Profile picture of ‌زهرا علی پور‌
@user17400576584617 July 2025
Replying to
یاد اون داستان افتادم یه روز گربه ها دعواشون بود ، یه گربه اومد همشونو زد . همه با تعجب نگاهش کردن و گفتن چه طور این کار رو کردی ؟ گربه گفت خدا ریشه اعتیاد رو بسوزونه من یه وقتی جگوار سیاه بودم . این گربه یه وقتی شیر بیشه بود .‌ خدا شاهان بی لیاقت رو نیامرزه

@Mahdi_rasti17 July 2025
Replying to
گربه در مواقع اضطرار از شیر وببر هم خطرناک تر می شود.

@Mahdi_rasti17 July 2025
Replying to
هرچند ایران همان شیر است.

Profile picture of ‌سنوار یحیاست¹¹⁰‌
@Sanvar_is_yahya17 July 2025
Replying to
البته گربه منظور گربه سانان هست ، حالا میتونه چیتای سیاه باشه، ببر، یوز ایرانی یا شیر

Profile picture of ‌جواد طاهری‌
@user16870727932117 July 2025
Replying to
گربه ایران است و صهیون موش!گربه شیر خواهد شد در زمین!موش هم از ترس همچون عقاب در آسمان!این زمین است عاقبت جولانگه شیر ایران!دور نباشد روزی عقاب در زمین،له شود زیر پای شیر ایران!

Profile picture of ‌قدرت الله عطار‌
@Attar17 July 2025
Replying to
مرگ حق قطعی باطل بودموشک ایران بلا ‌کامل کند

Profile picture of ‌محمدرضا ذاکری‌
@worldthing7 August 2025
Replying to
سلام مادرسرتاسرکهن تاریخ وتمدنمان فقط شاهنشاه داشتیم وپاک درست کار وراستگو وبااخلاق و،وقار ومردم دوستی ومردم هم دوستدارشاهنشاه خوبان،پس به هیچ عنوان تمام امپراطورهای جهان راجمع کنیم به اندازه یکی ازشاهنشاهانمان هم نخواهند بود،بابابخدا شاه در پارسی معادلش درعربی میشود امام ولایت خوبی ها،واینجاستکه؟!