برسی شد #شاتل از مودم های زایکسل قدیمی و ارزان قیمت که وارد کننده این برند هست استفاده میکند 1: برای چی شاتل برای اتصال #فیبرنوری کاربر را مجبور به فروش انحصاری مودم میکند 2: حق مشتریست این هزینه که برای تهیه مودم میکنید مودمی مناسب و با کیفیت تهیه کند تا در اینده برایش ماندگار و جواب گو باشد
لطفا شرکت #شاتل اعلام کند که مودم های #فیبرنوری که تحویل به مشتریان میدهد چه مدلیست چون ما مودم داریم 1 میلیون و 3.5 میلیون هم داریم و از روی دیگری حق مشتریست بداند چه مودمی تحویل میگرید و این نوع مخفی کاریی در توضیحات شبه برانگیر هست ... @ict_195 @Shatel_ir @lajevardi @ArashKarimbeigi