بجای جمله سازی با «علی الاصول»، ببینیم فعالیتهایمان در این مدت در جهت بسط ید ولی فقیه برای استفاده از ظرفیت ایجاد شده توسط مردم مبعوث بود، یا با سرکوب مردم و تحقیر و تهدیدشان بر اساس کدهای در گوشی و شایعات گعدهای فضا را به سمت اجازه دادن به کاری که نائب امام زمان راضی نبودند، سوق دادیم.
اگر اولیست که هنیئا لنا و اگر دومیست که وای بر ما.✍ محمدرضا شهبازیخدایا چرا حاج قاسم اینها با حاج قاسم ما فرق می کند ...پ ن : فرموده بودند من حاج قاسم را با آقای قالیباف شناختم .... به مذاکره کنندگان اعتماد کنید ... نگران نباشید ....
01:13 - 20 June 2026