بیش از ۳۰ ساعت از اعلام آتشبس و ۲۰ ساعت از تهاجم رژیم صهیونیستی به لبنان غیور گذشت. کسی خبری از اقدامات موسوی، قاآنی، قالیباف، عراقچی، پزشکیان و ... دارد؟پ.ن: فردا در تاریخ نمینویسند که سپاه خواست و دولت نگذاشت، یا برعکس، یا غیرهم؛ مینویسند ایران جا زد ...