10 March 2026
و چه زیبا گفت #آوینی بزرگ که:دشمن با اینکه بارها تجربه کرده است که با آهن نمی‌تواند بر ایمان ما غلبه کند اما چاره ای ندارد جز اینکه از همین طریق عمل کند. او می‌خواهد ما را بترساند چون این معنا را دریافته است که اگر ما بترسیم دیگر از ایمانمان کاری ساخته نیست...
آوینی در جنگ با عراق این حرف زده نه در جنگ با چندین قدرت اتمی آوینی اگه زنده بود تا الان بمب اتم ایران رو ساخته بود!
16:47 - 10 March 2026

46 Views


1 Reply

Profile picture of ‌مهدی صیف ☫‌
@MahdiSeif10 March 2026
Replying to
Profile picture of ‌مهدی صیف ☫‌
مهدی صیف ☫

@MahdiSeif  •  10 March 2026

شهید #آوینی: «معیار قدرت در جهان امروز ابزار است و آنکه ابزار نظامی مهلک تری در اختیار دارد قدرتمندتر است. آیا در این دنیای وارونه که منطق دیوانگان حکم فرماست، ما نیز با همین معیارها پا به میدان نهاده ایم؟خیر، ما به حول و قوه الهی بر قوه #اتم نیز دست خواهیم یافت اما هرگز بر آن تکیه نخواهیم کرد. قد…
Show more