اومدم برم از نونوایی پایین خونمون نونبگیرم با خودم پرچم حزبالله بردم😶آقای نونوا اینشکلی بود که واا
@Hamsa_11023hاومدم برم از نونوایی پایین خونمون نونبگیرم با خودم پرچم حزبالله بردم😶آقای نونوا اینشکلی بود که واا
الهی!مالِيكُلَّما قُلْتُ قَدْ صَلُحَتْ سَرِيرَتِي وَقَرُبَ مِنْ مَجالِسِ التَّوّابِينَ مَجْلِسِي عَرَضَتْ لِي بَلِيَّةٌ أَزالَتْ قَدْمِي وَحالَتْ بَيْنِي وَبَيْنَ خِدْمَتِكَ3 MB
@Hamsa_11020 June 2026ریاکشنم وقتی مردم سر تفسیر پیام آقامجتبا دارن با چوب پرچم هم دیگه رو میزنن:
@Hamsa_11019 June 2026«سولماز، سخت سرگرم بود که صدای پایی شنید. سربرداشت و یازیاوجا را جلوی چادر دید. خواست که سلام و تعارف کند؛ اما برق نفرتی در نگاه دردمند یازیاوجا دید که از آن کار بازش داشت. سولماز، محبت را باج نمیداد و محبت را گدایی نمیکرد.»آتش بدون دود؛نادر ابراهیمی
@Hamsa_11019 June 2026امشب یک ساعت و نیم داشتم با یآقای پلاکارد به دست بحث میکردم،آخرشم نه من فهمیدم چی میگه،نه اون فهمید چی میگم.اوضاعی شده مملکت..
@Hamsa_11017 June 2026مجری خبر گفت: «حضور دشمن مأیوسکُن» خدایی این چه وضعیتیه زبان فارسی بهش دچار شده.
@Hamsa_11017 June 2026دوچرخههای کهنه که پیرمردا سوار میشن، پر از خاطرهست.زینشون پاره شده، تایراشون پوسیدهست، بعضی جاهاشون زنگ زده ولی نوستالژیکه.وقتی تنها وسیله رفت و آمدشونهمثل پیرمرد خیاطی که دیگه نمیتونه لباسای تیره بدوزه چون چشماش نخها ر و نمیبینه..بهرهوری نداره ولی قشنگه..
@Hamsa_11017 June 2026روضه پنج صبح چیه خدایی،آدم هنوز از خواب بیدار نشده نصف جماعت دارن چرت میزنن.میری چایی بدی باید بیدارشون کنی.
@Hamsa_11017 June 2026پیشدانشگاهی واقعا سخته، نه هیچ تصوری از آیندهت داری، نه میتونی براش برنامه بریزی. باید تلاش کنی و بقیهشو بسپاری دست خدا.مثل کل زندگی..
@Hamsa_1101 September 2025«یکی از دشوارترین کارها، نوشتن بند اول داستان است.»گابریل گارسیا مارکز.