چرا هر شب میایم توی خیابون ؟ 🌚🤌🏼چون رهبـرِ شهیدمون گفتـن :اگر مقاومت کردین اونوقتقله رو فتح خواهید کرد . :))) ❤️مردم همیشه در میدان بختگان 🇮🇷#آمریکا_شکست_خورد#قدرت_پوشالی
16 April 2026چرا هر شب میایم توی خیابون ؟ 🌚🤌🏼چون رهبـرِ شهیدمون گفتـن :اگر مقاومت کردین اونوقتقله رو فتح خواهید کرد . :))) ❤️مردم همیشه در میدان بختگان 🇮🇷#آمریکا_شکست_خورد#قدرت_پوشالی