اینور هم یک چادری داره میپره بالا تابلوی مجمع محققین رو بکند، حالا گیرم کندی خب فردا یکی نو میزنند. گرفتاریم، گرفتار افراط و تفریط . گرفتار زنانی که میخواهند لخت شوند و زنان چادری که اینگونه آبروی دین و انقلاب و چادر رو میبرند.
آخه چرا خودتو میزنی به نفهمی ؟اینکه تابلوئه کار خودشونهکدوم زن مومنهای اینکارو میکنهجون به جونت کنن یکی به نعل میزنی یکی به میخادعای سواد رسانهایت هم فیلو جر میده