ت
VirAva
دورهمی عمومی فقط موسیقی بدون سیاست
00:0005:50:41
@Kami134326 March 2026Replying to andبا محاسبات حسنک هرکی خواست حرفی بزنه اصلا باید کتش بسته باشه از دست نباید استفاده کرد چون فرماسونری تلقی میشه 😀
@Yazdan_m26 March 2026Replying to andخدایی منم هر وقت صحبت میکنم دستامو این شکلی میکنم.همیشه هم احساس میکردم یه چیزیم هست.تا امروز نمیدونستم چمه..حسن فقیه خدا خیرت بده..روشن شد داستان واسم.الان باید به کجا مراجعه کنم؟
@Tijan26 March 2026Replying to andحسن جان ، دقت کردی اسکپتیک. هم از همین. ژست استفاده می کنه ،به نظرم بصورت ناخودآگاه اتفاق می افته. در افراد. در زمان سخنرانی
@user17722822691227 March 2026Replying to andچرت و پرت بارگذاری میکنی که مثلاً خیلی نکته سنجی گل من