دیشب عراقچی یه سوتی داد بهنظرم.اونجا که گفت:مذاکره باعث جنگ نشدمقاومت باعث جنگ شد. بعد توضیح داد کهاونها خواستههایی داشتن که از طرف ما پذیرفتنی نبود، وقتی دیدن ما کوتاه بیا نیستیم، تصمیم به جنگ گرفتن. منظورش ایستادگی هیئت مذاکرات بر سر مواضع مدنظر بودبه نظرم یکم بد بیان کرد.
10:50 - 13 June 2026