#ادامه_در_نظراتبِسمِ رَبّ الوفا و رب الشّهداء وَ الصّدقینصحبتی با امام مهدیدر ابتدا صحبتی با سید و مولایم امام زمان دارم، ای سید و مولایم! آقاجان! از تو ممنوم به خاطر تمام محبتهایی که در دوران دنیا به من ارزانی داشتی و شرمنده ام که شاکر این همه نعمت نبودم،
