جناب آقای قالیباف لطفا هرچه سریع تر توضیح بدید به مردم ایران که دارین چیکار میکنید شما؟؟اینجوری میخواستین خونخواهی کنید؟؟اینجوری میخواستین با مردم رفتار کنید؟؟؟ ما منتظریم.. برای ما مردم فرقی نداره که کدوم مسئول باشه،پاتو کج بزاری با ملت طرف هستی! مگه تنگه هرمز بخاطر آتش بس بسته شده بود که حالا ..
17:46 - 17 April 2026