4d
مهمترین بخش از پیام امام خامنه‌ای این بخش از آن بود: «ملت پرشور و باوفای ایران، همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد... بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم...»در طول این ایام در رسانه‌های رسمی و غیررسمی‌تان نیروهای انقلاب را خوراج، تندرو، وحدت‌شکن، سوپرانقلاب…Show more
۱-تو قبلا گفته ای ضبط صوت رهبری نیستی.پس،از آن برداشت به مطلوب نکن.۲-چرا تیتر را پاک کردی؟باز حمله به قالیباف؟!۳-قریب ۳ماه با تحریک بخش اندکی از میدان سبب توهین به ایشان شدی و حالا حرف از وحدت میزنی؟!۴-تو از همدلی سخن مگو که از بعد از آتش بس فقط سیاه نمایی کردی و سخن رهبری را زمین گذاشتی.
03:55 - 19 June 2026

23 Reactions
881 Views


2 Replies

Replying to and
مثل اینکه شماها قرار نیست آروم بگیرید

Profile picture of ‌🇮🇷 م. مـددی🚩‌
Replying to and
بعد اون همه دروغ و تقدس دادن به قالیباف و تهمت زدن به مردم و نماینده هاشون که مطالبه گر امر رهبرشون بودند، هنوز از رو نمیرید و فکر میکنید گذشت الآن مردم و نمایندگانشون، یعنی باید با شماها به اتحاد میرسیدند برعلیه رهبری؟!حقا که گستاخید و از رو نمیرید!