مهمترین بخش از پیام امام خامنه‌ای این بخش از آن بود: «ملت پرشور و باوفای ایران، همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد... بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم...»در طول این ایام در رسانه‌های رسمی و غیررسمی‌تان نیروهای انقلاب را خوراج، تندرو، وحدت‌شکن، سوپرانقلابی، قانون‌شکن، اقلیت، رانت‌خور، کاسب تحریم، ضدولایت فقیه و ... خطاب کردید. در همان حال که اینگونه ناجوانمردانه، نیروهای پرشور و با وفای امام خامنه‌ای را می‌نواختید، در برابر مطالبات به حق و صحیح نیروهای انقلابی و نقدهایی که به مسیر مذاکره و تفاهم‌نامه داشتند، به جای پاسخ، این بخش از پیام روز ۱۴ خرداد رهبری استناد می‌کردید که نقدهای شما غیرموجه است و اگر اختلافات موجهی هم بود، نباید مطرح کنید!این در حالی است که نیروهای انقلاب شما را شیطان بزرگ خود نمی‌دانند. ما شما را ضد ولایت فقیه نمی‌دانیم. فقط معتقدیم که همه ما باید حول فرامین رهبری و امام جامعه و شروط ایشان وحدت کنیم نه حول «افراد».اکنون که نظر صریح امام خامنه‌ای مشخص شد، یعنی دقیقا نقطه‌ای که هر یک به تصور خود، آن را ضروری الاتباع می‌دانستند، شایسته است این مسیر به جای کینه و کدورت و طرح این اتهامات ناجوانمردانه، تبدیل به همدلی حول تحقق مطالبات ولی امر مسلمین شود. موفق باشید.
03:17 - 19 June 2026



86 Replies

Profile picture of ‌سهیل‌
Replying to
تا تونستن برچسب زدن، نه این چند هفته بلکه دو سال

Profile picture of ‌کوچکترین میرزا‌
Replying to
دقیقا خطاب به مردم بود اذن در شی‌، اذن در لوازم آن استمی فرماید کمک کنید به پیشبرد مسیر شعام

Profile picture of ‌علی الله دادی‌
Replying to
"آن یک نفر مخالف" در شعام واقعا هم یک نفر نیستند، هم نظر با #امام_امت هستند. #وفاق_واقعی با #امام_امت است....

Replying to
H
Hzero

@Hzero  •  4d

«...شرافتمندانه نیست، عاقلانه نیست...» «... بنده علی‌الاصول نظر دیگری داشتم...» اگر برای کسی بعد این رویدادها و جملات، اتمام حجت نشد، بعد از این هم نمی‌شود وَ يَقُولُونَ هُوَ مِنْ عِنْدِ اللَّـهِ وَ ما هُوَ مِنْ عِنْدِ اللَّـهِ وَ يَقُولُونَ عَلَى اللَّـهِ الْكَذِبَ وَ هُمْ يَعْلَمُونَ

Profile picture of ‌𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱‌
Replying to
چیکار باید بکنیم از دست این جماعت نااهل و نامرد

Profile picture of ‌Vahid Ghasemzadeh‌
Replying to
آقای رسایی حالا که وفاقیون دست از خیانت برنمی دارند چرا شما نمایندگان مردم رو به تحصن جلوی در مجلس فرانمی خوانید تا ورودی مجلس تبدیل بشه محل تجمعات شبانه روزی مردم

Replying to
مردم مبعوث شده بعد از کودتای ۱۸و۱۹دی رهبری را تنها گذاشتید و مسئولین خائن باعث شهادت رهبری شدند اینا بدونید اگه امروز رهبری را تنها بذارید همین مسئولین خائن که هنوز راس کشور هستند باعث شهادت ایشون هم میشند پس حرکتی کنید که دوبار دیر نشود

Replying to
مسولیت با قالیباف است یا رییس‌جمهور ؟پیام رهبری را بخوانید.

Profile picture of ‌🇮🇷🇮🇷🇱🇧🇱🇧🇱🇧y_s حسینی‌
Replying to
روسیاهی به اصلاح طلبای منافق و وفاقیون موند تا ابد

Replying to
۱-تو قبلا گفته ای ضبط صوت رهبری نیستی.پس،از آن برداشت به مطلوب نکن.۲-چرا تیتر را پاک کردی؟باز حمله به قالیباف؟!۳-قریب ۳ماه با تحریک بخش اندکی از میدان سبب توهین به ایشان شدی و حالا حرف از وحدت میزنی؟!۴-تو از همدلی سخن مگو که از بعد از آتش بس فقط سیاه نمایی کردی و سخن رهبری را زمین گذاشتی.

Profile picture of ‌Abbas Abbasi‌
Replying to
از وظایف مهم #مردم_مبعوث شده در خیابان ها فریاد زدنِ مطالبات امام خامنه ای هستامام ما #مجلس مبعوث شده میخواهد#مجلس_بیا_به_میدان★مطالبه ی امام ما /مجلس مبعوث شده★ مجلس بپا خیز / امر امام آمده★بعثت مجلس ما / فرمان رهبر ما★مجلس به میدان بیا / بعثت مردم ببین

Profile picture of ‌Only God‌
Replying to
🔺️فشارهابرای بازشدن مجلس بایدبیشتر شوداعمال زور غیرقانونی دولت ورئیس مجلس بایدتمام شود! ازحالت درخواست و ملتمسانه خارج شوید🔺ب️رای محقق شدن تک تک بندها از زمان امضای ننگ نامه شان بایدبه دولت و شعامشقالیباف فشار واردشودحالا که گندشان را زدند،نبایدخیالشان راحت باشدومثل همیشه از زیرش فرار کنن!

Profile picture of ‌غلام ِ #شهید خلیل طهماسبی 🚩‌
Replying to
🔴 وصله دیپلماسی و خدمت خالیباف به #میدان و #خیابان نمیچسبد‼️#قالیباف از خدمت گفت؛ خدمتی که به اغتشاشات ختم شد‼️از #دیپلماسی گفت؛ دیپلماسی که ختم به جنگ و #امام_شهید شد 🔥. و اگر نبود #میدان و #خیابان تحت تاثیر #امام_امت ، 🔴 #دیپلماسی و #خدمت #قالیباف الان زیر پوتین دشمنان بود

Profile picture of ‌داور صیامی‌
دشمن به بهانه‌ی بمب اتم حمله کرد کلی جنایت کرد هسته ایت را بمباران کرد هلی برن کرد اما نتوانست اورانیوم ها رو بدست بیاورد حالا با مذاکره میخاد به هدفش برسد مسئولان بی خرد ما قبول کردند و این خفت رو پیروزی میدانند

Profile picture of ‌مجتبی ، خونخواه امام✊‌
Replying to
احسنت برشما🌹

Profile picture of ‌محمدحسن‌
Replying to
- آمریکا در موضع ضعف و التماس بوده۲- شخص رئیس جمهور امضا کرده۳- هیچ چیز هماهنگ نبوده۴- تمام مسئولیت با رئیس جمهور و شعام است۵- رهبری هم طرف مردم و در موضع مطالبه گری است نه در موضع ضعف و پاسخگوی خطای مسئولین۶- مبارزه ادامه دارد۷- دوران بزن دررو کلا تمام شده، هم از طرف دشمن و هم از طرف مسئولین

Profile picture of ‌محمدحسن‌
Replying to
یه نکته جدیدرهبر عزیز: امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای #ملّت_باشرف ایران به ارمغان آورد.رهبر شهید: مذاکره با آمریکا شرافتمندانه نیست پیدا کنید پرتقال فروش راعلی برکت اللهو من الله توفیق#نظر_دیگری_داشتم

Profile picture of ‌جواد مهرجوفرد‌
Replying to
بسم الله آقایان ‎@Ghalibaf و دکتر ‎@drpezeshkian و وزارت خارجه ‎@IRIMFA و نهاد ریاست جمهوری ‎@President و #شعام محترم امام خامنه‌ای فرمودند:👈 از این لحظه، شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵بندهای تفاهم که تا این لحظه از طرف دشمن، نقض شده است:

Show this thread


Profile picture of ‌غلام ِ #شهید خلیل طهماسبی 🚩‌
Replying to
🎥سخنان جعفر قائم‌پناه معاون پزشکیان؛ یکی از کارویژه‌های آقای قالیباف در جریان مذاکرات، اقناع و اجماع‌سازی در بین نظامیان در بحث مذاکرات و دیپلماسی بوده است!‎@bidariymelat🔴#قالیباف مسئول اجماع سازی نظاميان بر خلاف منویات #امام_امت بوده⁉️🔥🔴شمر از رکاب نبی به لعن در زیارت عاشورا گرفتار شد‼️
1 MB

Profile picture of ‌دانیال‌
Replying to
اینا میفهمن ولی مجبورن و وام دار،،خوب اینا زمان پیامبر ص هم بودند هزار دغل می‌کردند، به فرموده خدا چنان نیرنگ می‌کردند که کوهای جابجا میشد،اما !! بماند تا پاسخگویی روحانی و ظریف بعد دیگران ! نه بازم بماند.حق ناس ،ودورغ و دغل،مشخص میشه،اینا به همه تهمت برچسب زدن و میزنن،ریشه مفسد باید زد،