تا تونستن برچسب زدن، نه این چند هفته بلکه دو سال
Replying toدقیقا خطاب به مردم بود اذن در شی، اذن در لوازم آن استمی فرماید کمک کنید به پیشبرد مسیر شعام
Replying to"آن یک نفر مخالف" در شعام واقعا هم یک نفر نیستند، هم نظر با #امام_امت هستند. #وفاق_واقعی با #امام_امت است....
@Hzero4dReplying to«...شرافتمندانه نیست، عاقلانه نیست...» «... بنده علیالاصول نظر دیگری داشتم...» اگر برای کسی بعد این رویدادها و جملات، اتمام حجت نشد، بعد از این هم نمیشود وَ يَقُولُونَ هُوَ مِنْ عِنْدِ اللَّـهِ وَ ما هُوَ مِنْ عِنْدِ اللَّـهِ وَ يَقُولُونَ عَلَى اللَّـهِ الْكَذِبَ وَ هُمْ يَعْلَمُونَ
Replying toآقای رسایی حالا که وفاقیون دست از خیانت برنمی دارند چرا شما نمایندگان مردم رو به تحصن جلوی در مجلس فرانمی خوانید تا ورودی مجلس تبدیل بشه محل تجمعات شبانه روزی مردم
Replying toمردم مبعوث شده بعد از کودتای ۱۸و۱۹دی رهبری را تنها گذاشتید و مسئولین خائن باعث شهادت رهبری شدند اینا بدونید اگه امروز رهبری را تنها بذارید همین مسئولین خائن که هنوز راس کشور هستند باعث شهادت ایشون هم میشند پس حرکتی کنید که دوبار دیر نشود
Replying toمسولیت با قالیباف است یا رییسجمهور ؟پیام رهبری را بخوانید.
Replying toروسیاهی به اصلاح طلبای منافق و وفاقیون موند تا ابد
Replying to۱-تو قبلا گفته ای ضبط صوت رهبری نیستی.پس،از آن برداشت به مطلوب نکن.۲-چرا تیتر را پاک کردی؟باز حمله به قالیباف؟!۳-قریب ۳ماه با تحریک بخش اندکی از میدان سبب توهین به ایشان شدی و حالا حرف از وحدت میزنی؟!۴-تو از همدلی سخن مگو که از بعد از آتش بس فقط سیاه نمایی کردی و سخن رهبری را زمین گذاشتی.
@Hiiii4dReplying toاز وظایف مهم #مردم_مبعوث شده در خیابان ها فریاد زدنِ مطالبات امام خامنه ای هستامام ما #مجلس مبعوث شده میخواهد ★#مجلس_بیا_به_میدان★مطالبه ی امام ما /مجلس مبعوث شده★ مجلس بپا خیز / امر امام آمده★بعثت مجلس ما / فرمان رهبر ما★مجلس به میدان بیا / بعثت مردم ببین
Replying to🔺️فشارهابرای بازشدن مجلس بایدبیشتر شوداعمال زور غیرقانونی دولت ورئیس مجلس بایدتمام شود! ازحالت درخواست و ملتمسانه خارج شوید🔺ب️رای محقق شدن تک تک بندها از زمان امضای ننگ نامه شان بایدبه دولت و شعامش!وقالیباف فشار واردشودحالا که گندشان را زدند،نبایدخیالشان راحت باشدومثل همیشه از زیرش فرار کنن!
دشمن به بهانهی بمب اتم حمله کرد کلی جنایت کرد هسته ایت را بمباران کرد هلی برن کرد اما نتوانست اورانیوم ها رو بدست بیاورد حالا با مذاکره میخاد به هدفش برسد مسئولان بی خرد ما قبول کردند و این خفت رو پیروزی میدانند
@MHJGA4dReplying to- آمریکا در موضع ضعف و التماس بوده۲- شخص رئیس جمهور امضا کرده۳- هیچ چیز هماهنگ نبوده۴- تمام مسئولیت با رئیس جمهور و شعام است۵- رهبری هم طرف مردم و در موضع مطالبه گری است نه در موضع ضعف و پاسخگوی خطای مسئولین۶- مبارزه ادامه دارد۷- دوران بزن دررو کلا تمام شده، هم از طرف دشمن و هم از طرف مسئولین
@MHJGA4dReplying toیه نکته جدیدرهبر عزیز: امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّلاللهتعالیفرجهالشّریف انواع نصرتها و فتوحات، برای #ملّت_باشرف ایران به ارمغان آورد.رهبر شهید: مذاکره با آمریکا شرافتمندانه نیست پیدا کنید پرتقال فروش راعلی برکت اللهو من الله توفیق#نظر_دیگری_داشتم
@Mehrjoo4dReplying toبسم الله آقایان @Ghalibaf و دکتر @drpezeshkian و وزارت خارجه @IRIMFA و نهاد ریاست جمهوری @President و #شعام محترم امام خامنهای فرمودند:👈 از این لحظه، شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. | ۲۸/خرداد/۱۴۰۵بندهای تفاهم که تا این لحظه از طرف دشمن، نقض شده است:Show this thread
Replying to🎥سخنان جعفر قائمپناه معاون پزشکیان؛ یکی از کارویژههای آقای قالیباف در جریان مذاکرات، اقناع و اجماعسازی در بین نظامیان در بحث مذاکرات و دیپلماسی بوده است!@bidariymelat🔴#قالیباف مسئول اجماع سازی نظاميان بر خلاف منویات #امام_امت بوده⁉️🔥🔴شمر از رکاب نبی به لعن در زیارت عاشورا گرفتار شد‼️1 MB
Replying toاینا میفهمن ولی مجبورن و وام دار،،خوب اینا زمان پیامبر ص هم بودند هزار دغل میکردند، به فرموده خدا چنان نیرنگ میکردند که کوهای جابجا میشد،اما !! بماند تا پاسخگویی روحانی و ظریف بعد دیگران ! نه بازم بماند.حق ناس ،ودورغ و دغل،مشخص میشه،اینا به همه تهمت برچسب زدن و میزنن،ریشه مفسد باید زد،