به لطف ریپورت اصلاح طلبا و آبکتی حروم لقمه،توییت من درباره حفاظت از رهبری لیمیتد ویو شد!توییتر الان اینجوریهنفاقیا و اصلاح طلبا هرچی در دفاع از هسته ای و رهبری بگی گله ای ریپورت میکنن...خلاصه ما ساکت نیستیم
فکر کنم اینا رفتن مذاکرات سر#وفاق مذاکره و توافق کردنبا امریکاییا وفاق کردن هر کس داخل ایران مخالف #وفاقیون و سازش و مذاکره و قالیباف حرفی بزنن حذف و مسدودش میکننهر کس ضد امریکا و توافق حرف بزنه وفاقیون داخلیا بهشون میگن متحجر،وفاقیون خارجی هم میگن تندروها رو میکشیم به عصر حجر میفرستیم