6d
جمع بندی نظرات من در مورد مذاکرات و مسئولین جمله ی معروف عین صاد است.توجیه حماقت است، تضعیف خیانت است، تکمیل رسالت است.یعنی نه کار مسئولین رو توجیه کنیم چون به یقین فهمیدیم این کار منطبق بر نظر رهبری نیست، از طرفی تضعیف هم نکنیم ، یعنی جملاتی مثل خائن و سازشکار و ... غلط است و اینا تهش فهم متفاوتی…Show more
تعطیلی مجلس ، قهر قالیباف، تهدید به استعفای پزشکیان، گرانیهای افسار گسیخته و رها کردن بازار و حتی جلو انداختن امضای تفاهمنامه از جمعه به چهارشنبه را هم ندیدید و صرفا توجیه کردید.حالا چون نمیتونید باور کنید حتی فرمانده سپاه میتونه خلاف نظر رهبری عمل کنه باز منتظر نظر رهبری هستید.زیرکی مومن اینه؟
15:14 - 1 تیر 1405

31 Views