جمع بندی نظرات من در مورد مذاکرات و مسئولین جمله ی معروف عین صاد است.توجیه حماقت است، تضعیف خیانت است، تکمیل رسالت است.یعنی نه کار مسئولین رو توجیه کنیم چون به یقین فهمیدیم این کار منطبق بر نظر رهبری نیست، از طرفی تضعیف هم نکنیم ، یعنی جملاتی مثل خائن و سازشکار و ... غلط است و اینا تهش فهم متفاوتی…Show more
