امیدوارم.آرزو می‌کنم.مطالبه دارم.دولت با هر ترفندی می‌تونه مواد اولیه به کارخانجات برسونه،تعطیلی کارخانجات بخاطر نبود مواد اولیه یعنی بی‌کار شدن کارگر!!!!اونم تو این شرایط اقتصادی و از همه مهتر وسط جنگ!!!توروخدا یه فکری بکنین.
09:14 - 27 April 2026

1 Reactions
98 Views