اول این که این جماعت گویا هنوز باورشان نشده که خودشان هم مثل بقیه باید چند دهه مسئولیت فرهنگی شان را پاسخگو باشند.دوم این که گویا نمی فهمند که در جایگاهی نیستند که بخواهند امر رهبری به مردم را ملغا کنند.سوم این که "آشتی ملی"؟!الحمد الله در رفع مشکلات مدیریتی و سیاست بازی شان حتی نوآوری هم ندارند.
23:28 - 14 June 2026