خبر کوتاه بود و قابل تامل:"سلطنت #عمان بدون مشورت با #ایران، بیانیهای صادر کرد و از ایجاد یک کریدور دریایی موقت در جنوب #تنگه_هرمز هرمز خبر داد(رنگ سبز)!!!!"یعنی #عمان را هم داریم از دست می دهیم؟؟عجیب آن که درست بعد از سفر عجله ای #قالیباف و #عراقچی به مسقط!!؟؟در این منطقه چه خبر است؟