🔰شمایی که میگی دیدی نظر ما درست بود ، بفرما این جملات رو چه افرادی تا همین دیشب می گفتند :این قراداد ، ایران رو مستعمره آمریکا کردهاین قرارداد ، کاپیتولاسیون هستمذاکره مطلقا حرام هستآتش بس و مذاکره به رهبری تحمیل شدهکار از دست رهبری در رفته ( جمله زشت قاسمیان)مسئولین خائن و منافق هستنو...…Show more
