16 April 2026
بادلی #خون می نویسم ادامه #آتش_بس یعنی شکست #ایران درهمه جبهه ها#منطقه ای ،#هسته ای ،#موشکی،#تنگه_هرمز #نظامی دشمن با حربه پذیرفتن سوری شروط #آتش_بس که از زبان #عمروعاص زمانه وگرای #ظریفانه گرفت #مذاکره را جهت بازیابی و تجهیز وتنفس نیروهاواسرائیل استفاده کرد ودرحال پایش اطلاعات وحمله مجدداست..
حاجی شما بری هالیوود به مولا برای هر سناریو که بنویسی تقریبا۲میلیون دلار میگیری،دیگه دغدغه برق،آب،گاز،نان،چای،گوشت،مرغ،مسکن،خودرو،ازدواج بچه هات وغیره رو هم نداری،جدی بگیر استعدادت رو سالار
10:31 - 16 April 2026

43 Views