معیارتون برای انتخاب رییس جمهور چیه؟کسی رو انتخاب کنیم که مستکبر نباشه.رختخواب لاکچریاش رو از تهران براش نخرند.به صندلیاش در تهران پیچ نشده باشه.نگاهش به چشم رنگیها نباشه، نگاه ملی داشته باشه.فرزندانش مهاجرت نکرده باشن.به شفافیت معتقد عملی باشه.ملزم به اجرای فرامین امامین انقلاب باشه…

