امام صادق (ع) فرمودند: اگر کسی فردی را به خاطر عمل اشتباهی استهزا کند، نمیمیرد مگر به همان عیب و اشتباه دچار شود.من از اونهایی بودم که اشکال نوشتاری و گفتاری دیگران رو میگرفتم که خدا اینگونه در دامنم انداخت که هیچ نیستم. خدایا بر من ببخشا...این برام نهیب اخلاقی مهمی بود.در پناه الله باشید.