21 April 2026
ویدئو آخرالزمانی از پیشروی تانک‌های اسرائیلی در شهرهای تازه اشغال شده در جنوب لبنان پس از آتش بس ..... پ.ن:سرنوشت مقاومت بدون قدرت کافی و بدون بازدارندگی .....آیا همچنین سرنوشتی برای ایران عزیزمان می خواهید؟؟؟اگر بله که شرم کنید و خجالت بکشید!اگر خیر ، پس چرا بمب اتم ایران را نمیسازید؟؟؟
2 MB
شاید نمیتونن اما اگر بتونند و نسازند یک عمر این ملت نفرینشون خواهد کرد ،حتی طرفداران جمهوری اسلامی که من هم جز همان ها هستم
16:25 - 21 April 2026

4 Reactions
166 Views


1 Reply

@user1773073088521 April 2026
Replying to and
نمیتونن خوب بیان بگن توانش رو نداریم، شکست خوردیم و تسلیم بشن عرضه بمب ساختن که نداشتن حداقل شجاعت اینو داشته باشناین کشور بدون مردم که کشور نمیشه ۹۰ میلیون ادم رو که نمیشه بدون هیچ زیرساختی اداره کرد این مدلی که چیزی از ایران نمیمونه