7 February 2025
‏اسم مذاکره را می‌آورند که چیز خوبیست. انگار کسی باخوب بودن آن مخالف است! امروز وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران یکی ازپرکارترین وزارت خارجه‌هاست؛ با دنیا همه جور مذاکره میکنند و قرارداد میبندند. استثنا آمریکاست. البته رژیم صهیونیستی را اسم نمی‌آورم، چون دولت نیست. یک باند جنایتکار غاصب است.
آمریکا شیطان بزرگ است و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ ما آمریکا را زیر پا می‌گذاریم و مزدوران آمریکایی را زیر گام‌های محکم خود لگدمال می‌کنیم. اقتدار دروغین دشمنان را در هم می‌شکنیم، و مسئولی را که بخواهد در مسائل فرهنگی و اقتصادی ملاحظه‌ی خواسته‌ و مواضع آمریکا و صهیونیست‌ها را بکند، به‌زیر خواهیم کشید.

ان‌شاءالله با حضور گسترده در راه‌پیمایی 22 بهمن 1403، و شرکت در جشن چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چشم دشمنان ایران را کور خواهیم کرد و سر آنان را به سنگ خواهیم کوبید.

1376 votes  •  The poll has been ended
19:28 - 7 February 2025

1 Reactions
288 Views