فاطمیامین تا از #دلارزُدایی دم زد پرچم استیضاح بالا رفت
@ITN_110_31325 April 2023Replying toفاطمی امین باید جواب دو سال وزارت شو و بده که قیمت پراید و به ۴۰۰ میلیون رسوند و بعد دو سال ماحصل کارش مشخصه دلارزدایی چیه راه انداختید مردم کمرشون شکسته زیر بار مشکلات و گرانی اجاره نشین ها آرامش و آسایش ندارن از افزایش لحظه ای قیمت
@farrokhebrahimi26 April 2023Replying to andکمر مردم با قیمت دلار شکسته.شما چرا میگید نباید کشور دلارزدایی بشهفاطمی امین هم جای خودش
@farrokhebrahimi26 April 2023Replying to andدلار خیلی جاها رفتهاز جمله در معاملات بین کشورها.و جای دیگه؛ برخی شرکت ها قیمت محصول خودشون رو با دلار محاسبه میکننبرا همین مردم از بالارفتن قیمت دلار ناراحت میشن