فاطمیامین تا از #دلارزُدایی دم زد پرچم استیضاح بالا رفت
@ITN_110_31325 April 2023Replying toفاطمی امین باید جواب دو سال وزارت شو و بده که قیمت پراید و به ۴۰۰ میلیون رسوند و بعد دو سال ماحصل کارش مشخصه دلارزدایی چیه راه انداختید مردم کمرشون شکسته زیر بار مشکلات و گرانی اجاره نشین ها آرامش و آسایش ندارن از افزایش لحظه ای قیمت
@ITN_110_31326 April 2023Replying to andمیشه بفرمایید منظور از دلار زدایی یعنی چی شما تو دنیا در حال حاضر برو با ریال واردات کن ببین کدوم کشور حاضره با ریال یه دونه گندم یا جو بده منم پول ملی و دوست دارم ولی منظور این عزیزان در میدان عمل و متوجه نمیشم
@ITN_110_31326 April 2023Replying to andدلارزدایی امریه که تو دنیا باید با تجمیع کشورهای بزرگ اقتصادی دنیا مثل چین و ... انجام شه اما اینا طور دیگه برداشت می کنن