برو مطلبش رو کامل گوش بده.میگه فتنه ی ترور مسئولین.یعنی اگر مسئولین ترور شدن مردم نترسن چرا جو الکی میدی
@Hesam_tav7 April 2026Replying toوایعا متاسفم از این کم توجهی به سخنان رهبر شهید معظم ، اصلا اینطوری نفرمودند ، فتنه منظورشون همین حملات و ترورهای اخیر بود که مردم جا نزنند و نترسند.
@Hamedtw7 April 2026Replying toبالاخره موفق شدین کشور رو به جنگ با آمریکای جنایتکارو رژیم کودک کش صهیونیستی بکشونید.بازم خفه خون نمیگیرین؟
@user1769063731247 April 2026Replying toفتنه مسئولین الآن داره چند روزیه خودشو نشون میده. مردم نباید از آتش بس حرفی بزنند. تا بساط این حرامی ها از منطقه جمع بشه. این نمیشه که آتش بس بشه باز چند وقت دیگه بیان حمله کنند. باید طوری برای اینا خرابی به بار آورد که حالا حالاها به فکر حمله دوباره نیفتند.