3d
🎥 من وظیفه خودم می‌دونم که در رابط با پیام رهبر انقلاب صحبت کنم.ما ۱۱۰ شب تو خیابون نموندیم که آخرش نظر نائب امام‌زمان پیاده نشه! همه با هم از تجمعات فردا شب فقط یک چیز را فریاد می‌زنیم: برگردید به نظر رهبری‼️#مطالبه #تجمعات_شبانه#بازگشت_به_نظر_رهبری#شیخ_اسماعیل_رمضانی
4 MB
اینکه به رهبری هم بگیم نظرتان این نیست پس نظرتان چیست و نظرتان را بگویید یجوریه.مبانی و معیارها همان مبانی و معیار های رهبر شهید هست علی القاعده.....کما اینکه از رهبری نظرشون رو قبلا گفتن.مقصود اینکه ما معرفتمون اینقدر باید نسبت به ولی جامعه زیاد بشه که نیاز نباشه ایشان مکرر تذکر بدن
21:33 - 19 June 2026

1 Reactions
86 Views