11 March 2026
یک عده میگن ما نباید درگیر جبهه جدید جنگ با باکو بشیم!یعنی چی این حرف وقتی باکو همین الان داره به ما حمله می کنه؟!جنگنده ها و پهپادای اسرائیلی همین الان دارن تبریز واردبیل وکرج وتهران رو بمباران می کنن!مگه می شه اون شبانه روز تجاوز کنه و ما فقط نظاره گر باشیم!؟سِرّ مماشات با باکو چیه؟#لابی_باکو
Profile picture of ‌بهمن ورمزیار نجفی‌
@najafi140211 March 2026
Replying to
چون منجر به شیعه کشی می شود...
همین الان اونها با بمباران شهرهای ما دارن شیعیان ما رو میکشنما قرار نیست شهرهاشونو بمباران کنیم فقط باید پایگاههاشون رو بزنیم
19:11 - 11 March 2026

2 Reactions
106 Views