20 اسفند 1404
یک عده میگن ما نباید درگیر جبهه جدید جنگ با باکو بشیم!یعنی چی این حرف وقتی باکو همین الان داره به ما حمله می کنه؟!جنگنده ها و پهپادای اسرائیلی همین الان دارن تبریز واردبیل وکرج وتهران رو بمباران می کنن!مگه می شه اون شبانه روز تجاوز کنه و ما فقط نظاره گر باشیم!؟سِرّ مماشات با باکو چیه؟#لابی_باکو
چون منجر به شیعه کشی می شود...
19:02 - 20 اسفند 1404

2 Reactions
460 Views


4 Replies

Profile picture of ‌سهیلا عینی مقدم‌
@Iranbanoo20 اسفند 1404
همین الان اونها با بمباران شهرهای ما دارن شیعیان ما رو میکشنما قرار نیست شهرهاشونو بمباران کنیم فقط باید پایگاههاشون رو بزنیم

Profile picture of ‌نرگســ.بــ/خونخواه رهبریم‌
@Narges__b20 اسفند 1404
مگه الان که کشورهای حاشیه خلیج فارس رو میزنن با مردم عادیش کاری دارن؟؟

Profile picture of ‌🚩امیرحسین رنجبر‌
@ranjbar8820 اسفند 1404
شیعه کشی؟ چه کسانی در آذربایجان حسینیون رو از بین بردن ؟ مردم اونجا اگر عرضه داشتن تا الان این حکومت دست نشانده رو کله پا می کردن.چون ساکنان شیعه هستن باید اجازه بدیم هم شیعیان اونجا و هم ایرانیان رو به کشتن بدن؟انقدر چرت و پرت نگید بابا.آخه کی از اونها حفاظت می کنه که قرار باشه شیعه کشی راه بیوفته؟

Profile picture of ‌م حسینی‌
@Mahdi13755820 اسفند 1404
مگه قراره شیعیان باکو را بزنیم؟