5d
موقع درمان مریض بد حال اولین کاری که پزشک معتمد می‌کنه میگه دور مریض رو خالی کنید تا راحت نفس بکشه.حالا که از اون بالاتر بیمار تو اطاق عمل هستش. عزیزان ، من ، شما ، مردم ،همه بزرگان نظام بیرون از اطاق عمل پشت شیشه با دقت منتظر کاریم. ولی قرار نیست بدون ملاحظات بهداشتی وارد اطاق ایزوله بشیم .
پزشک معتمد ما نیست
17:35 - 21 June 2026

6 Reactions
97 Views


3 Replies

Profile picture of ‌Iran1348‌
Replying to
ولی پزشک ،معتمد معتمد ما که هست .

Profile picture of ‌Iran1348‌
Replying to
روی سخنم از این مثال مربوط به خواصی هست که بدون اینکه حواسشون باشه دوست و دشمن مراقب کوچکترین رفتارشون هست بی پروا صحبت میکنن . ممنونم از پاسخ شما

Profile picture of ‌Iran1348‌
Replying to
سلام ، ولی پزشک معتمد رییس بیارستان هست که اجازه داده با نظارتش بره اطاق عمل