سلام سلام دوباره من اومدم حتما می پرسید چرا این ویراست ها را می نویسم حالا بماند (چون شاید اشتباه هم کرده باشم در نوشتن ها و تفکر تحلیل برداشت )
امروز می خواهم درباره موضوع شهادت #شهید_جمهور #رئیسی و واکنش ها در میان افرادی که خود را یا مقید به #انقلاب می دانند یا انقلابی و ....که خود را به گونه ای در جبهه انقلاب می دانند (هشدار ممکن برداشت ها صحیح نباشد ما زذیرای انتقادات شما هستیم)
اولا همه ناراحت شدند و شوکه شدند این واکنش بین همه مشترک بود .در ادامه ..‌۱)اولین گروه افرادی بودند که در سطح واکنش عمومی غم و... باقی ماندن و ناراحتی خود را ابراز کردند و سوگوار شدند.
۲)این گروه افرادی بودند که در زمان زندگی شهید به او انتقاداتی درست داشتند ولی هیچ وقت به وی تندی و توهین و توبیخ صحبت نکردند این عزیزان نیز سوگوار بودند و گاهی نیز از تند های خود ناراحت شدند که می شد به آرامی نیز انتقاد کرد .
۳)افرادی که با انتقادات نابجا یا نادرست یا ناآگاهانه یا انتقادی که با تندخویی شدید خود سبب بدبینی به شهید #رئیسی_عزیز شدند و خود ناراحت شدهو هنوز هم مشاهد می شود در حال حلالیت طلبیدن هستند این گروه دسته دوم نیز دارد :
این دسته ناراحت هستند ولی نمی خواهند که بپذیرند که حداقل اشتباهاتی اندک یا زیاد داشته اند و به روش های در حال دور کردن اذهان هستند اکنون نیز مشاهده می شود که هنوز قبول نکردند #دولت #رئیسی با اینکه اشتباهاتی داشت ولی دولت واقعا عالی بود حتی هنوز هم این قضیه را قبول نکرده اند
و درحال فرار از موضوع هستند لطفا کمی تامل کنید این ویراست حاصل بررسی فعالیت های مجازی در۳ پیامرسان داخلی بوده است (علت داخلی بودن پیامرسان ها دسترسی به کل قشر مورد نظر است )#نظر #بررسی #تفکر #شهید_خدمت
15:58 - 5 June 2024
Problems
political

6710 Views


1 Reply