2 May 2026
نفری ۱۰۰ میگیرم بعد از امتحانا کارنامتونو به جای اولیاء امضا میکنم با این نمره‌های قشنگتون...۵۰۰ میگیرم حضوری میام مدرستون جای اولیاء پاسخگو میشم...😂😂🦦🦦
هم ثواب دنیا رو داره هم آخرت😂😂
20:38 - 2 May 2026

2 Reactions
57 Views