هم ثواب دنیا رو داره هم آخرت😂😂
@Nehir3 May 2026Replying to2 میلیونم باید بابت دارو بخاطر کتک هایی که خوردین به بیمارستان هزینه بدین 🤣🤣
@Zeynab_chavoshi5 May 2026Replying toمن همیشه جای مادرم امضا میزدم، همیشه هم یکی از فامیلامون یا فوت میکرد، یا تصادف.در این حد اوضاع خیط بود ولی، بزرگ شدم از شیطنت کاسته و، نادِم، پشیمان و عاقل شدم🤣