نفری ۱۰۰ میگیرم بعد از امتحانا کارنامتونو به جای اولیاء امضا میکنم با این نمره‌های قشنگتون...۵۰۰ میگیرم حضوری میام مدرستون جای اولیاء پاسخگو میشم...😂😂🦦🦦
20:37 - 2 May 2026



12 Replies

Profile picture of ‌بوف سپید(مذکر الجنس)‌
@Iranianboy14002 May 2026
Replying to
هم ثواب دنیا رو داره هم آخرت😂😂

Profile picture of ‌سحر ساداتم 🚩‌
Replying to
من کمتر میگیریم دوستان ۵۰ برای امضا۲۵۰ برای حضور

Profile picture of ‌﮼جانفدای‌وطن🎒‌
@Mrs_abbasian2 May 2026
Replying to
همه جای ایران؟😂

Profile picture of ‌حاج‌سما📿‌
@isama_ab2 May 2026
Replying to
چقدر میگیری بریم دعوا😂؟

Profile picture of ‌fatemeh‌
@fatemehjoko2 May 2026
Replying to
مال منم امضا کن عمو که بد گند زدم📝🫴🏻😔🤣

Profile picture of ‌مَحاء🎒‌
@seyedeh_mah2 May 2026
Replying to
10 تومن+شماره دانشجوییم میدماین ترم رو پاس کنید لطفا

Profile picture of ‌یا مهدی‌
@yamahdi313a2 May 2026
Replying to
خسته نباشید

Profile picture of ‌سَرباز ☫[off]‌
@MmdRT2 May 2026
Replying to
داداش ۵۰۰ میدم بهت جا من برو سرکلاسام🤣

Profile picture of ‌دریـ🌊ـا‌
@Nehir3 May 2026
Replying to
2 میلیونم باید بابت دارو بخاطر کتک هایی که خوردین به بیمارستان هزینه بدین 🤣🤣

Profile picture of ‌خانوم¹³⁵🏴‌
@Madam1353 May 2026
چقد پول میگیرید جام برید کنکور بدین؟

Profile picture of ‌دخـت‌الرضــــا🎒🖤‌
Replying to
تو این شرایط اقتصادی ما رایگان انجام میدیم😂

Profile picture of ‌Zeynab‌
Replying to
من همیشه جای مادرم امضا میزدم، همیشه هم یکی از فامیلامون یا فوت میکرد، یا تصادف.در این حد اوضاع خیط بود ولی، بزرگ شدم از شیطنت کاسته و، نادِم، پشیمان و عاقل شدم🤣