گر حقیقت بشود فاش و نقاب ها اُفتدنَه زِ زاهد ، نَه زِ عابد ، نَه زِ واعظ ، خبری نیست که نیست .....

iriحسین Hs Replied
@Baztab28 May 2026
حسین Hs Replied
@Iranyboy200129 May 2026Replying toآخه گوزو ،مگه ما مثل تو مادر و پدر نامعلومیم .که بی ریشه باشیم و بی تعصب. هم جمهوری اسلامی ،برقراره،هم کسی به خاکمون چپ نگاه کنه ،میله پرچم حوالش میکنیم.هم امارات مال این صحبتها نیست .
حسین Hs Replied
حسین Hs Replied
@Khabaredagh26 May 2026ویدیو بدون تفسیر و شرح یکی از رستوران های تهران در فضای مجازی که بازخورد زیادی در فضای مجازی داشته2 MB
@Iranyboy200126 May 2026Replying toحدود یکسالی هست که این برنامه داره در این رستوران اجرا میشه چیز جدیدی نیست
حسین Hs Replied
@Baztab23 May 2026خدا لَعنت کند ، دَر هر لباسی هَست خائن راگناهی ، بَدتر از غفلت ، از اَحوال مساکین نیست ....عکس : بی رَبط و آرشیوی ....
حسین Hs Replied
حسین Hs Replied
@Bakhtiari82_ir18 May 2026
@Iranyboy200118 May 2026Replying toواویلا اگر این چیزا در ایران بود. یعنی فضای مجازی پر بود از خود تحقیری و مسخره بازی
This post was deleted by the post author.
@Iranyboy200113 May 2026Replying toمیتونه اینطور باشه به شرط کار برای مردم . نه برای خود و یا گروهی خاص .از طرفی میتونه راحت باشه ،مثلا مثل رییس جمهور خودمون .همش میگفت:نمیشه ،نمیتونم ،بلد نیستم رییس جمهور شد ،الانم که قیمتها فضایی و کهکشانی .اینجوری باشه ،منم بلدم رییس باشم و مدیریت کنم فکر نکنم سخت باشه.
@IranTehran13 May 2026Replying toمرسیدر جایگاه مدیریت که قرار بگیرید، با وجود کمبودها، انسان های منفعت طلب، بعضا از زیر کار در رو و پرطمع، متوجه خواهید شد خیلی سختهآقای پزشکیان اصلا مدیر نیست
حسین Hs Replied
This post was deleted by the post author.
@Iranyboy200110 May 2026Replying toاز این حرفم دچار سوئ برداشت نشید خدای نکرده ،ولی شما که خانم هستید ،این رو بگید ،ما آقایون چی بگیم ؟ ما ،تا پول خرج نکنیم کسی قبولمون نداره ،حتی برای دیده شدن در ویراست باید پول بدیم والا ویراست هامون دیده نمیشه 😉😏
@Shaghayegh010 May 2026Replying toمن که در جهت فان گفتم کلا. بهتره اگر بازخوردی از سوی مخاطب هم میگیریم دلی باشه نه با تبلیغ و اجبار.با دیده شدن یا نشدن هم زندگی ما درحال گذره.🙂
@Iranyboy200110 May 2026Replying toمن هم کاملا باهاتون موافقم منظورم نقد سیاست ویراست بود نه شما ، از حرف شما وام گرفتم که تیکه ام رو به ویراست بندازم ...خخخخخخخخخ
حسین Hs Replied
@Reza_kiani3 May 2026فرانچسکوپزشکیان کسی است که اینترنت شما را فیلتر نمیکند که بعد به شما فیلترشکن بفروشد.1 MB
@Iranyboy20013 May 2026Replying toخدا هر مسئول و مدیری که به وطن و کشور و مردم خیانت کرده رو رسوا و نابود و ذلیلش کنه ،بلند بگو ،آمین
This post was deleted by the post author.
@Iranyboy20013 May 2026Replying toغمگینم مثل مربی تیمی که آگاهه و ترکیب میچینه ،اما کسی که از وضعیت بازیکنها و شرایط تیم فوتبال تیم مورد علاقه اش خبر نداره ،اما دوست داره که فلان بازی کن حتما در ترکیب تیم باشه .
@Daste_khoda3 May 2026Replying toترجیح دادم حذف کنم. پزشکیان فقط ادبیاتش ضعیفه ولی نیتش پاکه تقریبا
@Iranyboy20013 May 2026Replying toمن خودم به ایشون رای ندادم و جزو مخالفینشون بودم،چون باور دارم و اصلا خودشم باور نداشت انتخاب میشه ،کودتاچی ها پشت داستانند.الان برام محترم و قابل احترامند چون دیدم دزد نیست و وضعیت مایحتاج و موادخوراکی در دو جنگ عالی بود .اما ایشون در مدیریت کلان و سیاست خارجی خیلی ناشی هستند.باز به اعتراف خودشون
@Iranyboy20011 May 2026Replying to andگاهی باید چشم ها را شست ،جور دیگر باید دید .شاید یوسف آمده ،اما تو جای دیگری 🤣🤭
@Iranyboy20012 May 2026Replying to andاگه دنبال در و داف رفته ، نگران نباش ،زودی میاد ،چون در و داف ها موندنی نیستند مثل نسیمی میان و میرن 😉